Nuffnang Ads

Friday, August 2, 2013

Exam Dah Habis Yeah

Assalamualaikumm...^^

Hai hai suma...emm mood cam ceria and excited je kan? tajuk pon dah ceria tapi malangnya tajuk sudah basi dekat sebulan exam habis baru nak update entry gembira habis exam kahkah...buku2 and nota2 pon ntah2 dah selamat timbang kilo oleh makcik cleaner teratai hehe....takpalah update jelah..gambaq2 ni dah ada dalam draft dah pon heee...

Actually takda ceria tara mana pon..esok result exam kuaq! gulp! mintak2 yang baik2 semuanya result aku.. huhu...actually sekarang aku tengah cuti sem  kat rumahku syurgaku..bahagia betol dikelilingi orang yang tersayang dan berpuasa dirumah..paling bahagia mata aku sudah tak sakit melihat buku2 akademik..hehehe..so good to be home!

ni gambar masa habis exam ape ntah kitorang gi tengok despicable me.. kali ke dua aku tengok
cerita tu memang syiok tengok pi la bapa kali pon tak bosan hee



gepreng2 tersayang...rindu la plak kat hampa dua bulan tak jumpa hukss


Bawah2 ni la khazanah2 aku untuk semester 4 ini huhuhu...khazanah la sangatkan..esok result kuaq ntah2 ada salah satu khazanah di bawah ni aku kena belek balik sem depan..haisyyy mintak simpang weyyy takmo2! Haishh aku yang saspen sorang2 tulis entry ni huhu.. Antara buku2 bawah ni ada dua buku yang aku pinjam iaitu buku BEL and ETHNIC RELATION! Buku ni memang tersisih la daripada hidup aku..dah la pinjam, tak bukak plak tu hehe..Sem depan aku nak pulangkan balik kat tuan dia supaya dapat dipinjam and disisihkan lagi oleh generasi seterusnya kekeke...Ayat memang yakin sangat je ni kannn lulus subjek ni..takpa2 amik risiko..huhuhu












ni gambaq takda motif pon...tengah study subjek untuk last paper..
mood dah swing pi gatai boh inai plak kan..lepas ni nak pegang buku camna tangan ada inai?
last2 pi tidoq hehehe..passion untuk last paper dah menurun..dalam otak ingat nak balik umah je hehe...

last paper! eksyen ja ni! answer booklet dah antaq aku dok contiang kertas soklan je tu hehe

muka ceria paper dah habis!! yeayyh...
Jumpa lagi next sem! Enjoylah sepuas2nya cuti sem anda..Aku harap baki cuti sem aku tak spoil kerana result exam ESOK huhuhu...wish me luck! bye~


Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!