Nuffnang Ads

Wednesday, July 31, 2013

Dinner Kolej Teratai

Assalamualaikum...

Sem ini adalah sem yang best sebab aku banyak join event makan2..hehe..ni salah satu event yang best..Actually dinner ni untuk meraikan penghuni kolej teratai yang banyak menyumbang kat kolej..so kiranya khas untuk Jawatankuasa kolej ngn blok jelah tapi aku ngan nina dijemput untuk memeriahkan majlis..peh aku pon apa lagi makan free beb! takkan nak tolak hehe...thanks kepada syikin yang menjemput..em dinner ni around june 2013 hari tu tapi baru nak update..besalah tu hehe..

Jemputan pon last minit haritu gelabah gak cari baju hehe..aku ngan nina men sarung je jubah senang sikit dah tak payah iron pon hehe..tapi yang takleh belah dengan jubah2 aku kitorang merempit nek moto pi dinner hahaha..buleh bayang tak? huduh kan? tapi takpa dekat ja..dinner ni kat hotel uitm..

dapat yasin yang cute as a gift

cantik gak setting hotel uitm..aku baru taw..first time datang hehe


tak leh amik makan lagi..tunggu vip bagi ucapan dulu..haihh penyiksaan tol tunggu nak boleh makan

disebabkan vip mai lambat kitorang serang photo booth dulu..baik serang2 awal2 sebelum ramai orang datang




 Berbalik kepada tujuan utama mai dinner ni iaitu makannnn~~ oyeahh.. makanan memang sedap baq hiang.. aku rasa mesti budak2 hotel & catering uitm yang masak suma ni hehe...haishh dah la aku update entry ni time puasa...huuu sabaqq jela..
Add caption


eee sedapnyaa....kan kan?


desert memang sangat banyak! sedap2 pulakk tu weyy.. tengok la betapa penuhnya meja kitorang hehe


dah la buffet memang heaven sangat la hihi


Aku dapat bunga weyy...haha berangan je sapala nak bg bunga kt aku...ni bunga aku aku wat muka tak malu mintak kat orang hehe



Gambar kiri : nina cuap kek.. emm u dont say? hehehe
gambar kanan : aku dapat cabutan bertuah weyyy eee syoknya tak sangka ada tuah gak aku ni!





Bersama YDP teratai...bangga weyh cik acap ni pon suksis jugak..kitorang jelah suksis yang hadir
dinner ni hehe



cik acap dok ajaq aku wat muka pelik plakk... k pop gak cik acap ni ahahahaha




Hurm ape pon, sadly, this turn out to be our last event with teratai sebab sem depan kitorang akan berpindah ke kolej mawar..huu..sedih sangat rasa..terasa dinner ni macam majlis perpisahan pulak...teratai layu di tasik madu hukhukhuk... hurm apepon aku tetap akan sayang teratai sampai bila2...bye~
Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

No comments: