Nuffnang Ads

Wednesday, November 28, 2012

Syaza Datang Shah Alam

Assalamualaikum...

Haritu kan, syaza merangkap BFF aku merangkap juga president
pondan Perak telah datang menumpang kasih kat shah alam ni hahak..dia dok 
umah sewa ilya..takkan nak dok kolej teratai bunga indah aku ni plak kan..kang tak pepasal kena
join aku turun rokol hahah..sempatla kitorang bertiga dating jap..aku dating kejap2 je
dengan depa sebab aku ada kelas la ada test la..juon tu takpelah sebab dia tengah cuti sem..
ilya plak cuti buat sendiri maklumlah dekan fakulti kejuruteraan elektrik tu bapa angkat beliau..

Ada suatu malam aku sempat lepak pakli jap ngan mereka..cadangnya depa nak ajak pi
uptown malam tuh tapi aku takbleh join sebab aku tak boleh balik lewat sebab aku dok 
kolej plus aku nak kena study untuk test engineering quantities tatkala tuh.

Masa kat pakli kitorang ternampak spesies syaza...cantik gila..tinggi..body mengiurkan..
kulit flawless..tapi suara FAIL! haha... syaza got jealous of her beauty.eh! his.


lepas aku terpaksa balik , depa pi uptown berdua cis cis mentang2 aku ada test..


syaza cool je tapi ilya muka cuak habis..ceh ngan tikus tu pon takot haha

Esoknya baru aku ada chance berjimba jap ngan depa..pi setia city nak makan kat seoul garden punya pasal..Alhamdullilah la kebetulan tenuk tu pon xda kelas pada hari rabu sem ni...so sesuai sangat lah nyer pun...kitorang pi dengan misi nak makan sampai koma je...oh ye tenuk tu adalah ilya..tu memang nama manja beliau sejak sekolah hihi...

inilah tenuk tersebut hehehe
aku memang  failed guna chopstick! T_T guane nak jadi yoona snsd neyhh..huhu

hat nie pose ape tataaw letak daging kat mata camtu haha

ahhh cute nyewwww duckface aku >_<





ce tengok gigi ilya..kat tengah2 tu la selalu lekat daging hahahaha

ULTIMATE pondan pose!! kahkah

suasana hepy la katakannn dengan dok gelak2

anyonyonyonyo

gambar je banyakkk...maaf ye diatas lambakan gambaq..bukan pa aku malas nak pilih2 sangat
main letak je gambar2 huhuhuhu....ah eksperesi ilya ULTIMATE cute!!!! tenuk paling cute dalam alam semesta hehe...




heavennn leh tibai aircream honey dew ngan kelape laut


hat ni memang besh.. KIMCHII~ ahh jakun bebenor first time makan kimchi...aku letak la
carrot to sebab aku mmg suka makan carrot mentah...sedap gak kimchi nie weyy..barula lengkap elemen korea dalam diri aku hakhakhak...

snap picture in toilet time!!!! sooo girls haha

lepas makan tu kitorang beli tingkap jap kat mall tuh..time tuh xda orang sangat..hari rabu..
maybe weekdays yg ramai...rasa cam nak wat runningman plak uh dalam setia city
mall tu..lenggang cangat takda orang pun..hukhukhuk..biasala mall baruw..hurmm
kejap je syaza kat shah alam lepas tu dia dah nak kena balik perak...apepon hepi
sebab syaza datang sini..maklumlaa rinduuu..ha ha ha...hurmm bila lagi nak leh 
jumpa ramai2 tatawla..ayam(atie) sekoq tu lagi la, lama gila kot x jumpa..huhu,,,

lastly..sorry kalaw aku melazer bahan kawan2 aku dalam blog tak kira la sape..
hehehe..bukannya aku tak sengaja tapi memang sengaja pon..hahaha..okaylah..bye :P

Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

3 comments:

Nurhanis Zamshah said...

dayahhhhhhhhhhhhhhhhh makan sini lagi T.T argh stres tgk gambaq jeles! haha

DaYaH JeLitA said...

hahaha jangan stress hmpa mai cni kita pi makan plakk

Nurhanis Zamshah said...

bila taun entah nak pi sana. haha