Nuffnang Ads

Sunday, November 25, 2012

Makan at Seoul Garden

Assalamualaikum..

Nak cerita la kan..gepren2 kelas aku ni kan, kitorang ade 
makan besar pada hari jumaat..macam mana tu makan besar? urmm 
first, means makan sedap2 and kenyang2 sampai puas hati..
second, means makan-makan untuk orang-orang besar.. #eh
third, takda dah...dua tu je maksud makan besar pada hari jumaat..ha ha ha
selalunya kitorang pegi restoran Pecal Lele kat padang jawa tuhh..sedappp ngat nacit 
ngan ayum dia..lele tu means bila makan kat situ air liur korang mesti melele..hahak
eh tipu je.lele is ikan keli..tapi haritu kitorang terasa jemu plak pecal lele so pi la seoul garden..

aku nek keta ngan gemss cuma ney hakhak


beza gila aku ngan gee..aku gelak gee makan,aku bising gee makan...aku makan gee makan.. hehek

sopan kan aku? beza gila ngan mia..hakhak

see...masih lagi bersopan.. ^^

muka seruis ja sumaa

nampak je senyum cute padahal dalam mulut masing2 penuh makanan dok tengah kunyah tapi stop jap sebab amik gambaq




besh kottt makan kat sini...satu kepala rm28.00 selepas diskaun kad pelajar..then leh makan apa sahaja sesuka hati sebanyak mana pon sampai koma pon takpa..takdak sapa nak marah..nak gelak and bising sesuka hati pon xpa..hehe...paling syok korean beef dia..bakar..fehh mouth watering...kitorang makan haritu ada kot dalam sekor lembu tumbang..hahak



omnomnomnomnom

muka beriman gepreng2 akuhhh

suma nak eksyen ngan spec mia haha


masa aku tengak busy cherry berry depa bizi dok camwhore tapi paling tak tahan angah nyer duckface
bapakkkk cute gilerr weyhhh..muahh

masa ni pon aku dok bisnes tak habeh lagi..so depa pon asal jumpa cermin snap hehe

hat ni dok wat teruja boleh jumpa gambar anak dia

gorjes khen kitorang? khen? khen?

syes tak bohong setiap cermin yang ada kat toilet depa snap haha

ada sapa nampak hantu pocong dak???? arghh... toilet berhantu

Pada hari tu semua telah kenyang mentekedarah di situ..
pasti pergi lagi andainya ada masa and uang..hikhikhik...
cuma aku kempunan kimchi la..siot habis plak tyme tu...baru 
nak bajet snap picture makan kimchi guna chopstick sambil wat muka
cute umpana yoona snsd ahak ahak..takpelah lain kali lahhh...
hee love all my gefren...masa ni sorang takdak iaitu hajar azman..
dia tak join sebab dia demam kura-kura,,huhu..
okaylah nak cerita tu je..tata

p/s : lately internet kolej aku SUCKSSSS..jarang leh online T_T... ni pon pakai bokban ayu


Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

4 comments:

Nurhanis Zamshah said...

fuyoh dayah. makan besar ja gaya? hahaha. gila rindu dayah huaaaaaaaa :(

HAJAR AZMAN :| said...

Sobsss:(

DaYaH JeLitA said...

hanis : huwaa rindu hampa jugakkk :'(

hajar : awattt yunkkk

pembekal mutiara said...

kalau mkn mcm nie hari2.boleh gemuk..katakan TIDAK pada gemuk.