Nuffnang Ads

Sunday, August 26, 2012

Iftar Collections

Takde gambar nak update pasal raya..so aku update pasal puase ajelah..huhu
Sepanjang bulan Ramadhan haritu banyak kali jugakla bukak posa kat luar..ada yang aku snap gambar ada yang tak sebab terlalu focus mentekedarah kui3...so aku cite kat mana yang sempat snap gambar jelahh..huhuk

SM Sains Tuanku Syed Putra
Mak aku dapat jemputan bukak posa kat sekolah sebab dia ahli PIBG..so aku teman la..leh jumpa cikgu2 and junior2 ngan adik keparat aku haha...
nie ha budak tuh hehehe...

Sonok leh jumpa cecikgu suma...tapi ada jugak cikgu yang panggil aku sakinah...tu kakak aku lah.. taw la dulu kakak aku student contoh aku plak student honaq..mana nak ingat student cam aku haha...takpe cikgu tak ingat kita takpe asalkan kita ingat cikgu..betui dak?

Yang penting aku femes di kalangan junior wakaka~

akma..salah sorang junior yang baik dan cantik mcm aku..eh!


antara junior2 yg aku sempat jumpa sebab depa nie prefects so depa makan meja depan dekat ngan meja aku..aku makan semeja ngan cikgu2...dulu kemain benci dining hall skolah aku skang rindu plak..kekeke

dalam surau yang baru dibina kat skolah...jeles tol zaman aku dulu takdak surau cantik camni... ada pon surau dekat tingkat 4 hostel..bilik aku plak ground floor..so memang rrrajinnn la kan aku naik surau...okay alasan~


Restoran Andaman
Pegi ngan ieka masa dia balik perlis kejap untuk ujian MUET...


jiwa aku memang jiwa orang siam kot...memang aku tataw nak makan benda lain selain TOMNYUM NYUM NYUM! hehehehe..puah~

Mai Cafe
Dua kali aku bukak posa sini sebab apa yang ada sini suma beshh gilaa kot..aku memang suka tempat yang workers suma guys..first bleh cuci mata hahak..second guys wat kerja bagus..kalaw pekerja pompuan leceh depa bukan reti nak layan customer elok2..bukan nak kata la tapi banyak dah aku dok jumpa macam tu..and lagipon nampak cool je kan kalo suma pekerja laki..

First aku bukak posa sini sebab teman adik aku ngan gepren dia..then reunion bukak posa bebudak batch akuh..




Restoran Yasmeen
Bukak posa ngn Syaduss, Ieka, Aby, Apit ngan memember dia dak sport rec uitm arau..bising gila kot kedai mamak la katakan..tapi syiok...and aku syiok sebab terjumpa cikgu kesayangan aku kat sini iaitu cikgu yuseghi <3<3




Pizza Hut
Last day posa aku bukak posa dengan my love kat sini...hikhikhik..(gelak gedik)


try set ramadan pehh nampak macam sedap siyotttt apanama ntah seri kasturi camtulah

dapat2 rupa camni huduh bebenor..ciss memang dasar..laut.. betul.. biasalah iklan memang
camtu..huhu..nasib baik sedap hihihi...

Okay bye tunggu Ramadhan next year plak..i love ramadhan sebab makanan tersangat nikmat pada bulan yang mulya ini.. :)


Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

1 comment:

Mr.Superman said...

lagi nikmat klu sume mknn tu di taja.FOC. :)