Nuffnang Ads

Tuesday, July 19, 2011

Iklan Yang Setiap Kali Tengok Aku Akan Ketawa Tebahak-bahak! xD


Assalamualaikum..


Mesti korang bengang kan dengan TV3 sebab iklan panjang gilooo~
Aku jua begitu dahulu tapi kini tidak lagi sebab aku selalu tertunggu-tunggu iklan Kit Kat yang kelakor tak hengat!!


Mesti korang perasan iklan nie kan?? Sepanjang iklan ini adalah terlalu menggelikan hati nurani aku aku yang suci murni ini xD


Bermula dengan
M Nasir masuk kat sebuah kedai....

Cashier : Wuihh ! ini M. Nasir !

M Nasir : Hmm?....Hang Tuah!

Cashier : M.Nasir kan ??

M Nasir : Hang Tuah !!!

Cashier : M Nasir...

M Nasir : Hang Tuah !!!

Cashier : M Nasirrr~~~~~~

M Nasir : Hang Tuah!!!!
Adab tuan baik dijaga!

Zapp zess zasss (bukak silat)
Papp! (Kit Kat kat tangan)

M Nasir pun makan Kit Kat tu..

Then,M Nasir terbang menghilang dengan sepantas kilat~

Lepastu cashier muka terkejut..sambil ada efek angin kena rambut

Pastu kepala M Nasir yang makan Kit Kat tak bayar terhantuk kat tulisan kit kat! lol


http://www.emocutez.com
lawok gilo ahahahahaha

Bagi aku iklan nie besh and kreative tapi ada jugak yang nak buat isu pasal nie.. konon nya iklan nie mempermainkan Hang Tuah.. Lebih kurang camtula.. Aku jumpa kat sini pasal tu..

Abeh yang Jozan ML buat tu masa final ML tak de sape pertikai pulak.. Benci betol aku dengan orang yang suka memperbesarkan benda yang kecil..

Cakap pasal memberbesarkan benda yang kecil aku teringat satu iklan ni.Mesti korang perasan iklan ape ntah pasal produk memperbesarkan payudara/buah dada .
Alaa kalaw untuk besarkan buah epal kecik jadi besar kalaw untuk tegangkan pulak belon kendur jadi besar.. 
Keji betol iklan itu..cisss..tercabar kewanitaan betul aku tengok iklan itu.. lelaki tengok mesti gelak.. ciss!

Ada satu lagi iklan keji pasal iklan Kacip Fatimah ke ape ntah..

Laki dia balik kerja pastu dia panggil bini dia camni kot "Sayang.abang dah balik dalam keadaan horny nie..sayang di mana?"
Pastu bini dia balas camni kot :"Sayang dah ada di bilik..naikla cepat tak sabar dah nie nak buat projek"
Pastu laki dia cepat-cepat naik bilik pastu lampu padam..Watafakk iklan camtu?? Memalukan jerr...Ciss..

Kesimpulannya..buatlah iklan yang mesra pengguna cam kit kat ke keropok mony ker..huhuhuhu~

And kesimpulan nomber dua, aku memang suka makan Kit Kat.. 



Okay..babai~

p/s : Iklan myvi lagi besh pon aku nyampah..hehe
       
  

Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

4 comments:

biela bell said...

yup!skong2..iklan yg agak unsur 18sx..tak sesuai utk tOntonan umum..huhu

~belog gadis~ said...

s0kong2. eh, best ape iklan lagi best myvi tu. haha!

DaYaH JeLitA said...

@Cik bell: kann? huhu
@GADIS: hehehe..apa yg besh ntah..haha

khadijah said...

samela.. memang suke gelak gelak tengok iklan ni..hee