Nuffnang Ads

Friday, July 29, 2011

Bloggers Yang Bernama Yuyu Memang Comel Kan??

Assalamualaikum..
Harini aku terasa nak wat review blog cikit ahh..tapi lebeyh kepada review tuan blog jer..kihkihkih

(sape tak kenal leh pi nyorok bawah tempurung okay? hahak!)

<yuyu..pinjam pic taw..hee>
Comey giler ahh ahkak yuyu nie..huhuhu first time aku bukak blog dia aku mati-mati ingat dia umo 15 tahun...perhhh bawu 15 tahun konco-konco dah beribu... umo bape la dia start berblog bisik hati kecil ku... lama gak arr aku jadi silent reader sampailah ada suatu hari aku geledah fanpage yuyu rupanya yuyu ni 22 tahun dahh...wahhh nampak cangat yuyu awet muda..aku nie baru 19 tahun dah kedut seribu perpuluhan sembilan dah.. cehh aku nak kena amik jamu mak dara ahh cenggini...jeles tui ngan yuyu~ huhu.. penulisan yuyu besh santai kelakar and dia banyak share tips and info..bila bukak ada je entry baru sebab yuyu nie rajin update....



<yuyu saya pinjam pic yer?>

Ni kira kembar yuyu zulaikha la..disamping or selain itu, muka dia ada iras-iras siti nurhaliza isteri datuk huruf K itu la jugak tambah tambah dengan dagu belah dagu bertangkup (bak kata yuyu zulaikha) dia tu memang comeyy arr..blog dia pon kemas jer nak baca pon tak serabut..tapi aku suka tengok muka dia yang comel tu...aku nie memang pantang arr tengok muka comel mesti aku berharap akan comel cam depa tapi nak wat camna diri ini kurang comel...sobss...kalo tak caya pi arr terjah yuyu johanna nie..



<maaf curik pic :p>

Aku baru jer jumpa yuyu musa nie...and baru follow...blog dia pon besh penulisan tak skema..aku suka blog camtu...aku tak suka blog skema...huhuhu...and yang pasti yuyu musa nie pon comel cam yuyu yuyu yuyu yang lain jugak...pastu tagline blog dia lawok gilo "Lampi Dan Blurr" yaa itu juga ciri-ciri aku..hakhak.. Okaylah semoga sapa yang blom kenal yuyu yuyu yuyu ini terjah yuyu yuyu yuyu ini :)

Okay babai~

p/s : betul kan aku cakap bloggers nama Yuyu comey ?

Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

18 comments:

Muiz Ilusinasi said...

ad jgk fan cik yuyu di sini yer..nnt kdit kt yuyu yer..^^

Syazana said...

blogger nama dayah pon comel :D

Anis Adila Aris said...

lepas ni review blogger nama Anis pulak ye :)

DaYaH JeLitA said...

@ muiz : hehe..sy kipas susah mati yuyu
@wanz : ahahaha takmolaa yuna dia bukan blogger
@haaa???ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~
@anis : insyaAllah :))

Yuyu said...

hik hik hikk..malu2...

nurshaf said...

ok, tak kenal, nak nyorok bawak tempurung~ tidur
haha, kidding! =D

Amirah Jafri said...

nak tukar gak la nama yuyu .hehehe gurau2...yuyu memang comeL!

Buble Haze said...

eerr...bubble baru je..baru kenal diaorg ni...yuyu zulaikha tu bila bukak blog dia, mmg ramai sgt follower...5 angka tu...

Muiz Ilusinasi said...

nnt msj la kt fon yuyu..hehe ^^

Anonymous said...

semuaa nye YUYU , ehehe suka akak yuyu zulaikha jugak :DD

Ieqahgajah said...

Alamak..nak kena tukar nama jadi YUYU jugakk ni :)

Yuyu Zulaikha said...

haippppppppppppppppppppp!! hahahaah.. comel nyee dia ni! takde makne nye... same je dengan orang lain ^^

Anonymous said...

wah..sume yuyu2 cntik blaka.
btw,bole tgk picture dyah nie memg jelita pon taw.hjeehe :D

DaYaH JeLitA said...

waaaahhhh yuyu komennnn! tima kaceh la yuyu sebab sudi komen n follow blog kite yang ala kadar nie...conotnyeeeeeee rasa cam nak pitam jer...huksss \(^_^)/

Ferfarfer said...

ok lepas ni jangan tanya kenapa cik ferra tetiba jadik cik yuyu. haha

!meimei cik ayu! said...

blogger nama dayah nie pun comel gak..:)

DaYaH JeLitA said...

cik ferra:hee ramai kan nak tkar nama jadi yuyu?..hehe

meimei: haaa? ngeeeeeeeeeeeeee~

Yuyu Johanna said...

Salam dayah!

Tetiba Yuyu Johanna pun terjumpa entry kamu ni. Hikhik... Terharunya...aik?tapi mane ade sampai macam Siti Nurhaliza...(tersipu-sipu malu lalu tutup muka, auww!)
hehe...btw, salam perkenalan utk dayah ye...