Nuffnang Ads

Monday, July 4, 2011

Ada Jugak Ye Orang Yang Takmo Puasa


Assalamualaikum...

Apehal de gambar tengkorak eh?

Haritu aku bukak fesbuk ada orang invite event "Berpuasa" aku pon dengan otomatiknya click Attend.. Aku tersengih sorang-sorang pikir tak sabarnya nak puasa padahal posa tak ganti abeh lagi.. And tak sabar nak beli baju raya sama-sama boypren and pakai sedondon macam tahun lepas and paksa dia beli baju pink sebab nak bagi sedondon.. kihkihkih...


nie event tu

Tetapi..yang tak leh belah tu ada jugak orang yang click Not Attending..ramai plak tu...aku terus assume hoihh depa nie tak mau posa ka?? huhuhu Tapi bila pikir untuk kali ke dua.. kemungkinan depa click not attending adalah

  • Tak baca tajuk event terus not attending
  • Banyak sangat event annoying sampai semua event yang di invite terus click not attending
  • Pengguna fesbuk yang non muslim
  • Saje-saje click not attending padahal dalam hati memang nak posa
Tapi napa la ada jugak yang click Maybe Attending? Musykil2..huhuhuhu




Eh..ape susah-susah aku nak pikior kann? Suka hati depa la nak click apa pon..Yang penting niat dalam hati depa memang nak posa...hehehehehe..sajer-sajer je aku nie buat isu plak..kihkihkih..

Haa..alang-alang dah cakap pasai posa meh nak kongsi tarikh-tarikh penting yang aku amik daripada
Blog Idhamlim

  1. 1 Ramadhan 1432 / 1 Ogos 2011>>Awal Ramadhan*
  2. 17 Ramadhan 1432 /17 Ogos 2011>>Nuzul Al-Quran 
  3. 1 Syawal 1432 / 30 Ogos 2011>>Hari Raya Aidil Fitri* 
  4. 1 Zulhijjah 1432 / 28 Oktober 2011>>Awal Zulhijjah
  5. 10 Zulhijjah 1432 / 6 November 2011>>Hari Raya Aidil Adha* 
  6. 1 Muharam 1433 / 27 November 2011>>Maal Hijrah 
* Tertakluk kepada perubahan 

Sumber : 
Jawatankuasa Teknikal Kalendar Islam 
Jabatan Kemajuan Islam Malaysia



Okaylah..babai~



Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

5 comments:

SOMEONEYOUNEVERKNOW said...

mmg laa. ada jugk yg x pose. kdg2 kite pulak yg malu tgk dowg tu.

Halimatun Sa'adiah said...

kalo x attend pose xbleh attend raye jgak la...

DaYaH JeLitA said...

@ummi & halimatun : betul3

Anonymous said...

thun ni nk bli bju kaler pa????pas 2 kta p pdang bsar n bka posa sma2,,,hehehe

DaYaH JeLitA said...

anon : abang la tu..ahahahha